قوانین و مقررات

-ارائه دهندگان خدمت با عقد تفاهم­نامه با معاونت علمی می­توانند خدمات خود را در سامانه راه نوآوری ارائه دهند.

-ارائه دهندگان خدمات ملزم به ارائه اطلاعات دقیق از قبیل نوع خدمت، قیمت و توضیحات کامل هر خدمت می باشند.

-ارائه دهنده خدمت در سامانه راه نواوری ضمانت می­کند که صاحب حقوقی کلیه خدمات موجود در سامانه است، در صورتی که خلاف آن ثابت شود به لیست سیاه وارد شده و حساب کاربری بسته می­شود.

-ارائه دهنده خدمت ملزم به ارائه خدماتی است که در تفاهم نامه با ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی اعلام نموده است.

-بررسی سفارش­های دریافت شده بر عهده ارائه دهنده خدمت است و سامانه تایید سفارشات را برعهده نمی­گیرد.

-سفارش هایی که ارائه دهنده خدمت نمی­تواند به مشتری تحویل دهد، باید ظرف 2 روز کاری لغو شود. باز پرداخت باید بلافاصله برای مشتریانی که سفارش­های خود را لغو کرده­اند، صورت پذیرد.

-کلیه ارائه دهندگان خدمات ملزم به ارائه خدمات مشتری می باشند. انتظار می رود تمام ارتباطات با خریداران بصورت حرفه ای باشد. دریافت پیام مبتنی بر بی احترامی به مشتریان رسیدگی خواهد شد و ممکن است منجر به بازپرداخت، لغو سفارش، تعلیق حساب یا اقدامات دیگری گردد.

-سرویس گیرنده ملزم به ارائه اطلاعات صحیح هنگام ثبت نام است. در صورت مغایرت اطلاعات هنگام راستی آزمایی امکان بستن حساب کاربری وجود دارد.

-هر خدمت متناسب با مرحله رشد سرویس گیرنده ارائه می­گردد، از اعلام درخواست جهت خدمات دیگر خودداری شود.

-در صورت تمایل به لغو خرید خدمت خریداری شده از طریق ارائه دهنده خدمت اقدام گردد. پاسخگویی به عهده ارائه دهنده خدمت است. درصورت دریافت پیام مبتنی بر عدم رسیدگی ارائه دهنده خدمت، اقدامات لازم از طرف ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد گرفت.